Ta strona internetowa wykorzystuje cookies (ciasteczka).
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wiem, zamknij

Regulamin Programu DOM

Regulamin Programu Lojalnościowego DOM

Poprzedni regulamin DOM obowiązujący do 02.01.2019

Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania Programu DOM, organizowanego przez Leroy
Merlin Polska Sp. z o.o. W szczególności Regulamin niniejszy określa prawa i obowiązki Organizatora
Programu oraz uczestniczących w nim osób.
 
Użyte w Regulaminie określenia oznaczają:
1. LMP – Leroy Merlin Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Targowej 72, wpisana
do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Miasta
Stołecznego Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000053665, NIP: 113-
00-89-950, o kapitale zakładowym w wysokości 51 000 000 zł.
2. Program – program organizowany przez LMP, przeprowadzany w jej sklepach znajdujących się
na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, który polega na tym, że Klient, będący Uczestnikiem
Programu, może gromadzić Punkty za nabywanie towarów i usług na własne potrzeby
w Sklepach. Punkty uprawniają Uczestnika do otrzymania Rabatów i innych korzyści na
zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
3. Sklep – Sklep Stacjonarny i Sklep Internetowy.
4. Sklep Internetowy – sklep internetowy prowadzony przez LMP, działający pod adresem
www.leroymerlin.pl.
5. Sklep Stacjonarny – sklep sieci LMP znajdujący się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
6. Klient – osoba fizyczna nabywająca towar w Sklepie w celu niezwiązanym z działalnością
zarobkową lub gospodarczą.
7. Uczestnik – Klient posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, nabywający towar w
Sklepie w celu niezwiązanym z działalnością zarobkową lub gospodarczą, który przystąpił do
Programu zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu. Na podstawie odrębnej
pisemnej zgody LMP, udzielonej za pośrednictwem Sklepu, Uczestnikami Programu mogą być
także inne podmioty.
8. Karta Programu – karta, która identyfikuje Uczestnika Programu, potwierdza uczestnictwo w
Programie i służy do zbierania przyznawanych w Programie Punktów oraz wykorzystywania
przewidzianych w Programie korzyści. Pojęcie Karty, obejmuje zarówno Kartę Główną jak i
Karty Dodatkowe. Funkcję Karty Programu może pełnić także Karta Kredytowa VISA LM, jeżeli
zostanie przypisana do Konta Uczestnika oraz aplikacja mobilna Programu udostępniona przez
LMP.
9. Karta Główna - Karta, którą otrzymuje Uczestnik po przystąpieniu do Programu, za pomocą
której można zarówno gromadzić Punkty w związku z zakupami, jak i skorzystać z rabatu
lojalnościowego
10. Karta Dodatkowa - Karta, którą Uczestnik może otrzymać w celu gromadzenia Punktów w
związku z zakupami i którą może oznaczyć jako kartę umożliwiającą skorzystanie z rabatu
lojalnościowego
11. Konto Uczestnika – oznacza Konto utworzone dla Uczestnika zgodnie z niniejszym
Regulaminem. Na Koncie Uczestnika ujawnia się stan Konta, czyli aktualną liczbę Punktów
zebranych przez Uczestnika, uwzględniającą Punkty przyznane, odjęte i unieważnione.
12. Formularz Rejestracyjny – formularz, na którym Klient zgłasza zamiar przystąpienia do
Programu, akceptuje jego warunki, podaje swoje dane osobowe oraz wyraża zgodę na
przetwarzanie podanych danych osobowych. Na Formularzu Rejestracyjnym Klient może
również wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji za pomocą środków komunikacji
elektronicznej oraz na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych i
handlowych.
13. Regulamin – niniejszy Regulamin Programu.
14. Rabat Lojalnościowy – Rabat przyznawany Uczestnikowi Programu w zamian za Punkty
zdobyte w ramach Programu, na zasadach określonych w Regulaminie.
15. Rabat Powitalny – Rabat przyznawany Uczestnikowi Programu jednorazowo po przystąpieniu
do Programu i aktywacji Konta, zgodnie z rozdziałem II Regulaminu.
16. Rabat – Rabat Lojalnościowy, Rabat Powitalny lub inny Rabat w ramach oferty specjalnej
skierowanej do Uczestników.
 
I. Postanowienia ogólne
1.1. Organizatorem Programu jest LMP.
1.2. Celem Programu jest ułatwienie Uczestnikom relacji z doradcami LMP i promocja towarów
oferowanych przez Organizatora.
1.3. Uczestnictwo w Programie i podanie związanych z nim danych jest całkowicie dobrowolne. 
1.4. Program organizowany jest w każdym Sklepie.
 
II. Przystąpienie do Programu
2.1. W celu przystąpienia do Programu należy zapoznać się z Regulaminem, wypełnić w sposób
kompletny i zgodny z prawdą Formularz Rejestracyjny, następnie podpisać go i złożyć w
Sklepie Stacjonarnym, a także uiścić jednorazową opłatę za uczestnictwo w Programie w
wysokości 20 zł. Wniesienie powyższej opłaty jest warunkiem skutecznego przystąpienia
do Programu i aktywacji Konta Uczestnika w ramach Programu. W przypadku
nieuiszczenia opłaty za uczestnictwo i braku aktywacji Konta w terminie 30 dni od daty
wypełnienia i podpisania Formularza Rejestracyjnego, Konto Uczestnika może zostać
zamknięte. W takiej sytuacji Punkty zgromadzone na Koncie Uczestnika będą anulowane.
2.2. W Formularzu Rejestracyjnym Klient dobrowolnie podaje swoje dane osobowe niezbędne
do prawidłowej realizacji Programu, wyrażając jednocześnie zgodę na ich przetwarzanie
przez LMP w celach związanych z realizacją Programu. Wyrażenie zgody jest warunkiem
wzięcia udziału w Programie. W przypadku braku podpisu na Formularzu Rejestracyjnym
Organizator upoważniony jest do skontaktowania się z osobą, której dane zostały podane
w Formularzu, w celu poinformowania o braku podpisu, jego konsekwencjach i sposobie
uzupełnienia powyższego braku. W Formularzu Rejestracyjnym Klient może również
wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji za pomocą środków komunikacji elektronicznej
oraz na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych i handlowych.
2.3. Uczestnik dla celów korespondencyjnych może podać numer telefonu komórkowego, adres
e-mailowy oraz wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji związanych z realizacją
Programu za pomocą wskazanych środków komunikacji elektronicznej.
2.4. W Formularzu Rejestracyjnym Uczestnik potwierdza, iż zapoznał się z Regulaminem
Programu oraz akceptuje jego postanowienia.
2.5. Uczestnik zobowiązany jest zawiadomić LMP o każdej zmianie swoich danych osobowych
podanych w Formularzu Rejestracyjnym, wypełniając Formularz dostępny w Sklepie
Stacjonarnym lub aktualizując dane samodzielnie na www.leroymerlin.pl w sekcji Program
Lojalnościowy poprzez swoje Konto Uczestnika.
2.6. Klient, który zgodnie z Regulaminem przystąpił do Programu (Uczestnik Programu),
dysponuje w ramach Programu Kontem Uczestnika.
2.7. Uczestnik może posiadać w danym czasie tylko jedno Konto Uczestnika. W przypadku
naruszenia tego postanowienia LMP ma prawo zamknąć założone w późniejszym okresie
Konta Uczestnika i unieważnić wszystkie Punkty zebrane na zamkniętych z tej przyczyny
Kontach.
2.8. W terminie 60 dni liczonych od dnia wypełnienia Formularza Rejestracyjnego, LMP
weryfikuje poprawność danych w nim zawartych. LMP zastrzega sobie prawo
niezaakceptowania Formularza Rejestracyjnego w uzasadnionych przypadkach, takich np.
jak: niekompletne lub nieczytelne jego wypełnienie, dopiski, brak podpisu, ponowne
ubieganie się o status Uczestnika pomimo posiadania takiego statusu lub wcześniejszego
wykluczenia z Programu.
2.9. W przypadku, gdy Formularz Rejestracyjny nie zostanie zaakceptowany, Klient zostanie
poinformowany o jego niezaakceptowaniu lub o możliwości jego uzupełnienia.
 
III. Karty Programu
3.1. Karta Programu wydawana jest w Sklepie Stacjonarnym na zasadach określonych w
niniejszym Regulaminie. Jest identyfikowana przez unikalny kod EAN umieszczony na
Karcie. Każda Karta Programu zarejestrowana jest w systemie informatycznym
Organizatora jako Karta przypisana do danego Konta Uczestnika.
3.2. Karta Programu nie jest kartą kredytową, bankomatową ani płatniczą. Wyjątkiem jest Karta
Kredytowa VISA LM, która może także pełnić funkcję Karty Programu, jeżeli zostanie
przypisana do Konta Uczestnika. Karta Programu nie jest zbywalna i pozostaje własnością
LMP.
3.3. Uczestnik, przystępując do Programu otrzymuje Kartę Główną, na życzenie może otrzymać
również Karty Dodatkowe. Wszystkie Karty Programu mogą być używane do gromadzenia
Punktów na Koncie Uczestnika oraz do zrealizowania zakupów z Rabatem i innych
korzyści przewidzianych w Programie. Karty Programu mogą być używane dopiero po
wniesieniu opłaty, o której mowa w pkt. 2.1. Regulaminu i aktywacji Konta Programu.
Uczestnik może zablokować możliwość zrealizowania korzyści przy użyciu wybranej Karty 
Programu w Punkcie Programu w Sklepie Stacjonarnym lub samodzielnie na
www.leroymerlin.pl w sekcji Program Lojalnościowy, poprzez swoje Konto Uczestnika.
3.4. Przyjmuje się, że osoba okazująca Kartę Programu jest Uczestnikiem Programu bądź
osobą upoważnioną przez Uczestnika Programu do posługiwania się daną Kartą
Programu.
3.5. Jeżeli Uczestnik utracił Kartę Programu, może ją zastrzec, przekazując pisemnie stosowną
informację w wybranym Sklepie Stacjonarnym lub wysyłając stosowną informację na adres
e-mail: programdom@leroymerlin.pl. Zastrzeżenie Karty jest skuteczne z chwilą jego
potwierdzenia przez LMP.
3.6. Uczestnik może wystąpić do LMP o wydanie nowej Karty w razie zastrzeżenia utraconej
Karty Programu lub w razie jej uszkodzenia. Wymianę Karty Programu można
przeprowadzić w dowolnym Sklepie LMP, przy czym w przypadku uszkodzenia Karty,
warunkiem wydania nowej Karty jest zwrot przez Uczestnika uszkodzonej Karty Programu.
Wydanie nowej Karty Programu w miejsce utraconej bądź uszkodzonej, jest bezpłatne.
Punkty, w liczbie zarejestrowanej na Koncie Uczestnika w chwili skutecznego zastrzeżenia
Karty bądź przedłożenia uszkodzonej Karty, będą mogły zostać wykorzystane przy użyciu
nowej Karty.
3.7. LMP nie ponosi odpowiedzialności za posłużenie się Kartą Programu przez osobę
nieuprawnioną z przyczyn leżących po stronie Uczestnika, w szczególności w przypadku
zgubienia Karty przez Uczestnika, chyba że Uczestnik dokonał zastrzeżenia Karty.
3.8. Konto Programu jest ważne przez okres 12 miesięcy, liczony od dnia jego aktywacji, do
ostatniego dnia 12 miesiąca kalendarzowego. W przypadku zarejestrowania transakcji na
Koncie Uczestnika w okresie ostatnich trzech miesięcy jego ważności lub w przypadku
zarejestrowania transakcji na Koncie Uczestnika w okresie 6 miesięcy od momentu
wygaśnięcia jego ważności, Konto Uczestnika zostaje automatycznie przedłużone na
następny 12 miesięczny okres. W przeciwnym wypadku Konto traci ważność i nie zostanie
przedłużone. Po upływie okresu ważności Konta, Uczestnik nie jest uprawniony do
zbierania Punktów ani realizowania korzyści wynikających z Programu.
3.9.Po upływie okresu ważności Konta Programu jego ważność może również zostać
przedłużona w wybranym przez Uczestnika Sklepie Stacjonarnym lub poprzez swoje Konto
Uczestnika na stronie www.leroymerlin.pl w sekcji Program Lojalnościowy. Jeśli Uczestnik
przedłuży ważność Konta w terminie 6 miesięcy kalendarzowych od momentu wygaśnięcia
jego ważności, zachowa saldo punktowe ustalone na dzień utraty ważności Konta. Każde
przedłużenie ważności Konta jest bezpłatne i następuje na 12 miesięcy kalendarzowych.
3.10.Korzystanie z Karty Programu może następować wyłącznie na zasadach przewidzianych
w niniejszym Regulaminie.
 
IV. Przyznawanie Punktów
4.1. Punkty przyznawane są na Konto Uczestnika za nabycie towarów lub usług w Sklepie, przy
użyciu Karty Programu.
4.2. Przelicznik standardowy Punktów określa się następująco: 1 Punkt za kwotę 5 zł wydaną
w Sklepie w przypadku transakcji bez Rabatu Lojalnościowego oraz 1 Punkt za kwotę 10
zł wydaną w Sklepie w przypadku transakcji z wykorzystaniem Rabatu Lojalnościowego.
4.3. Punkty będą zarejestrowane i pojawią się na Koncie Uczestnika najpóźniej następnego
dnia po dniu odbioru towarów lub usług objętych Programem albo po spełnieniu wszystkich
warunków promocji odbywającej się na odrębnych zasadach i w terminie określonym w
warunkach danej promocji.
4.4. W przypadku towarów na zamówienie, Klient zobowiązany jest okazać Kartę Programu
przy wpłacie zaliczki w kasie, a Punkty, przyznawane w związku z tym zamówieniem, będą
zarejestrowane i pojawią się na Koncie Uczestnika następnego dnia po dniu odbioru
zamówionego towaru.
4.5. Informacje o przeliczniku standardowym Punktów oraz rodzajach towarów i usług objętych
Programem będą zamieszczone w materiałach informacyjnych LMP oraz na stronie
internetowej Programu (sekcja Program Lojalnościowy na www.leroymerlin.pl).
4.6. Oprócz Punktów przyznawanych za zakup towarów lub usług według przelicznika
standardowego (pkt 4.2.), Punkty mogą także być przyznawane na Konto Uczestnika w
ramach innych programów bądź akcji promocyjnych, na zasadach w nich określonych.
W przypadku towarów na zamówienie objętych akcją promocyjną Punkty dodatkowe
nalicza się, jeśli w okresie objętym promocją nastąpi zatwierdzenie zamówienia i wpłata co 
najmniej zaliczki. Nie nalicza się natomiast Punktów za odbiór zamówienia zatwierdzonego
przed okresem promocyjnym.
4.7. Warunkiem przyznania Punktów jest okazanie przez nabywcę, przy nabyciu towaru lub
usługi, pracownikowi Sklepu Stacjonarnego Karty Programu. Punkty zostaną naliczone na
to Konto Uczestnika, do którego jest przypisana okazana przy zakupie Karta Programu. W
przypadku Sklepu Internetowego, warunkiem przyznania Punktów jest wpisanie numeru
Karty Programu podczas składania zamówienia. Transakcje w ramach Programu
Lojalnościowego nie mogą stanowić podstawy przyznawania punktów lub rabatów w
ramach innych programów lojalnościowych LMP.
4.8. Późniejsza niż przy zakupie rejestracja Punktów na Konto Uczestnika, na podstawie
paragonów lub innych dowodów dokonania transakcji, nie jest możliwa, za wyjątkiem
sytuacji spowodowanych awarią sprzętu, niezbędnego do dokonania rejestracji Punktów.
W takim przypadku Punkty będą mogły być zarejestrowane w okresie późniejszym, nie
później jednak niż w ciągu 30 dni od daty dokonania zakupu. Podstawą późniejszej
rejestracji jest paragon lub inny dokument potwierdzający dokonanie transakcji podczas
awarii sprzętu.
4.9. W przypadku, gdy Uczestnik zwróci nabyte towary, Punkty, które zostały przyznane za ich
zakup, będą odejmowane z Konta Uczestnika przez LMP. Punkty zostaną odjęte w takiej
liczbie, w jakiej zostały doliczone na Konto Uczestnika w związku nabyciem towarów, które
zostały następnie przez Uczestnika zwrócone.
4.10.Uczestnik, który zwróci towar zakupiony z Rabatem Powitalnym lub Lojalnościowym
(z wykorzystaniem Punktów zgromadzonych w Programie), nie odzyskuje prawa do
Rabatu Powitalnego lub Lojalnościowego ani Punktów będących podstawą udzielenia
Rabatu Lojalnościowego na zwracany towar, z wyjątkiem sytuacji, w której Klient zwróci
wszystkie towary zakupione z Rabatem Powitalnym lub Lojalnościowym.
4.11. Uczestnik jest uprawniony do otrzymania w każdym czasie informacji o stanie własnego
Konta. Informację taką Uczestnik może uzyskać podczas dokonywania zakupów w Sklepie
LMP od kasjera oraz na stronie internetowej Programu (www.leroymerlin.pl na swoim
Koncie Uczestnika) lub w inny przewidziany przez LMP sposób.
4.12.Punkty zebrane na Koncie Uczestnika mogą być realizowane do końca ważności Konta.
Po upływie ważności Konta zgromadzone Punkty są nieaktywne, a Konto otrzymuje status
„wygasające”. Jeśli Uczestnik przedłuży ważność Konta w sposób określony w pkt 3.8.,
zachowa wszelkie wcześniej zgromadzone Punkty oraz uprawnienia wynikające z
Regulaminu Programu, nabyte w czasie ważności Konta. Jeśli nie, Punkty zostaną
anulowane, a Konto Uczestnika automatycznie zamknięte.
4.13.Punkty i prawa z nimi związane uzyskiwane w ramach Programu nie mogą być
sprzedawane, przenoszone ani zbywane w inny sposób, w szczególności pomiędzy
różnymi Kontami należącymi do różnych Uczestników. Nie mogą być również przedmiotem
żadnych innych czynności, z wyjątkiem tych określonych w niniejszym Regulaminie.
Dopuszcza się w ramach jednego gospodarstwa domowego połączenie Kont w jedno
Konto za zgodą właścicieli tych Kont. W takim przypadku Punkty z łączonych Kont
gromadzone są na wskazanym przez Uczestników Koncie, a pozostałe Konta biorące
udział w połączeniu są zamykane.
4.14. Uczestnikowi nie przysługuje prawo żądania wymiany Punktów na pieniądze.
4.15.LMP zastrzega sobie możliwość odmówienia Uczestnikowi możliwości dokonania zakupu
z wykorzystaniem Karty Programu (tj. naliczenia Punktów) w przypadku zakupu produktów
w ilościach hurtowych lub produktów kupowanych w takich okolicznościach, które
wskazują, że zakup jest dokonywany przez Uczestnika w związku z prowadzoną przez
niego działalnością zarobkową lub gospodarczą, a w szczególności w celu ich dalszej
odsprzedaży. LMP zastrzega sobie również prawo wykluczenia z Programu Uczestnika
dokonującego takich zakupów.
4.16. W przypadku stwierdzenia nabycia towarów z wykorzystaniem Karty Programu w celu
związanym z działalnością zarobkową lub gospodarczą, LMP zastrzega sobie możliwość
odjęcia z Konta Uczestnika Punktów, które zostały przyznane za nabycie tych towarów.
4.17.Fakturę potwierdzającą dokonanie zakupów przy użyciu Karty Programu wystawia się na
Uczestnika Programu, na podstawie danych zarejestrowanych na jego Koncie.
W przypadku wystawienia faktury potwierdzającej transakcję z użyciem Karty Programu
nie na Uczestnika Programu, LMP zastrzega sobie możliwość odjęcia z Konta Uczestnika
Punktów, które zostały przyznane za tę transakcję. 
 
V. Wymiana Punktów na Rabaty bądź inne Nagrody
5.1. Uczestnik Programu ma prawo do skorzystania z Rabatu Lojalnościowego po
zgromadzeniu na swym Koncie co najmniej 1000 Punktów. Każde pełne 1000 Punktów
Uczestnik może wymienić na całodzienny Rabat Lojalnościowy w wysokości 10% przy
zakupie towarów w Sklepie. Zasady wymiany Punktów na Rabaty Lojalnościowe określone
są również w materiałach informacyjnych dostępnych w Sklepie.
5.2. Rabatów uzyskanych w ramach Programu nie można kumulować, nie można ich też łączyć
z innymi rabatami lub promocjami organizowanymi przez LMP.
5.3. Aby wymienić Punkty na Rabat, w przypadku Sklepu Stacjonarnego Uczestnik tuż przed
dokonaniem zakupu powinien zgłosić taką chęć bezpośrednio w kasie sklepu i okazać
Kartę Programu. W przypadku Sklepu Internetowego Uczestnik powinien wpisać numer
Karty Programu, wybrać odpowiednie nagrody i zatwierdzić kodem pin.
5.4. Z chwilą skorzystania przez Uczestnika z Rabatu Lojalnościowego liczba 1000 Punktów,
zostanie odjęta z Konta Uczestnika. W przypadku zakupu towarów na zamówienie, Punkty
wymienione na Rabat Lojalnościowy zostaną odjęte z Konta Uczestnika w momencie
zapłaty zaliczki.
5.5. Uczestnikowi, oprócz Rabatów Lojalnościowych uzyskiwanych w zamian za Punkty,
przysługuje jednorazowo Rabat Powitalny w wysokości 5%. Rabat Powitalny można
wykorzystać wyłącznie w okresie 1 miesiąca od dnia pierwszej aktywacji Konta danego
Uczestnika. Zasady udzielania Rabatu Powitalnego określone są również w materiałach
informacyjnych dostępnych w Sklepie oraz na stronie internetowej www.leroymerlin.pl. w
sekcji Program Lojalnościowy.
 
VI. Postępowanie reklamacyjne
6.1. Reklamacje dotyczące Programu mogą być zgłaszane w dowolnej formie na adres
wybranego Sklepu lub siedziby LMP, drogą elektroniczną na adres e-mail:
programdom@leroymerlin.pl lub poprzez sekcję Obsługa Klienta/Wyraź swoją opinię na
www.leroymerlin.pl. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika, numer
Karty, jak również dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji.
6.2. Reklamacje rozpatrywane są przez Organizatora w terminie 14 dni od dnia doręczenia
reklamacji Organizatorowi. Uczestnik o decyzji Organizatora zostanie powiadomiony,
w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
 
VII. Komunikacja z Uczestnikami
7.1. LMP udziela, na prośbę Uczestników, wszelkich informacji dotyczących funkcjonowania
Programu. Uczestnicy mogą zwrócić się z zapytaniem ustnym lub pisemnym o wyjaśnienie
wątpliwości do doradców LMP w wybranym Sklepie. Uczestnik może również zgłosić
pytania, związane z Programem, na adres e-mail: programdom@leroymerlin.pl oraz za
pośrednictwem strony internetowej poprzez sekcję Obsługa Klienta/Wyraź swoją opinię na
www.leroymerlin.pl.
7.2. LMP będzie przesyłał informacje związane ze zmianami na Koncie Uczestnika na jego
telefon komórkowy lub na adres e-mailowy.
7.3. LMP będzie przesyłał informacje o ofertach specjalnych, zaproszeniach i wydarzeniach
organizowanych przez wybrany przez Uczestnika Sklep na jego telefon komórkowy lub na
adres e-mailowy, o ile Uczestnik wyraził zgodę na taką komunikację.
 
VIII. Zamknięcie Konta Uczestnika i zakończenie Programu
8.1. Zamknięcie Konta Uczestnika może nastąpić w następujących sytuacjach:
8.1.1. Utrata ważności Konta (pkt 3.8.) i brak jego przedłużenia zgodnie z pkt 3.9.
8.1.2. Naruszenie przez Uczestnika warunków niniejszego Regulaminu (pkt 8.2.).
8.1.3. Rezygnacja Uczestnika z udziału w Programie (pkt 8.4.).
8.2. Naruszenie przez Uczestnika warunków niniejszego Regulaminu, w szczególności przez
nieprawidłowe korzystanie z Karty Uczestnika, podanie nieprawdziwych danych lub
podanie się za inną osobę, może spowodować wykluczenie Uczestnika z Programu
i zamknięcie jego Konta, co jest równoznaczne z utratą przez Uczestnika prawa do korzyści
przewidzianych w Programie.
8.3. O wykluczeniu z Programu Uczestnik zostanie powiadomiony pisemnie.
8.4. Uczestnik w każdym czasie może zrezygnować z uczestnictwa w Programie. Rezygnacja
powinna mieć formę oświadczenia pisemnego, które należy doręczyć do LMP (do
wybranego Sklepu Stacjonarnego lub siedziby LMP) bądź e-mailowego, które należy 
przesłać na adres: programdom@leroymerlin.pl. Z chwilą doręczenia rezygnacji wszystkie
Punkty zgromadzone na Koncie Uczestnika zostaną anulowane, a jego Konto zostanie
zamknięte.
8.5. Program obowiązuje przez czas nieokreślony. LMP zastrzega sobie prawo jego
zakończenia. O zakończeniu Programu LMP poinformuje w Sklepach i na stronie
internetowej Programu (www.leroymerlin.pl, w sekcji Program Lojalnościowy), z
dwumiesięcznym wyprzedzeniem. Uczestnicy Programu zostaną powiadomieni o jego
zakończeniu z dwumiesięcznym wyprzedzeniem, za pośrednictwem informacji e-mail lub
w formie SMS-a, wysłanych przy wykorzystaniu danych kontaktowych podanych przez
Uczestnika w Formularzu Rejestracyjnym.
8.6. Uczestnik będzie uprawniony do wymiany zebranych Punktów na Rabaty w terminie dwóch
miesięcy od daty poinformowania o zawieszeniu lub zakończeniu Programu w sposób
określony powyżej. Po upływie określonego terminu Uczestnik nie będzie uprawniony do
wymiany zgromadzonych Punktów na Rabaty Lojalnościowe.
 
IX. Zmiany Regulaminu Programu
9.1. LMP zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie oraz w materiałach,
o których mowa w pkt 5.1. Z zastrzeżeniem pkt 9.3., każda taka zmiana będzie ogłaszana
przez LMP z 1-miesięcznym wyprzedzeniem. Obowiązująca wersja Regulaminu znajduje
się na stronie internetowej LMP www.leroymerlin.pl w sekcji Program Lojalnościowy.
9.2. Informacje o zmianach niniejszego Regulaminu znajdują się w Sklepach Stacjonarnych i na
stronie internetowej www.leroymerlin.pl w sekcji Program Lojalnościowy.
9.3. Uczestnik zostanie poinformowany o zmianach niniejszego Regulaminu za pośrednictwem
wiadomości e-mail lub SMS, wysłanych przy wykorzystaniu danych kontaktowych
podanych przez Uczestnika w Formularzu Rejestracyjnym, przy czym przez miesiąc od
otrzymania przez Uczestnika takiej informacji ma on prawo gromadzić Punkty oraz
wymieniać Punkty na przewidziane w Programie korzyści na dotychczasowych zasadach.
 
X. Postanowienia końcowe
10.1. Niniejszy Regulamin poddany jest właściwości prawa polskiego.
10.2.Zasady Programu określone są wyłącznie w niniejszym Regulaminie oraz w bezwzględnie
obowiązujących przepisach prawa.
10.3.Organizator Programu nie ponosi odpowiedzialności za skutki nieprawidłowego
wypełnienia Formularza Rejestracyjnego przez Uczestnika.
10.4.Treść niniejszego Regulaminu dostępna jest dla Uczestników w czasie trwania Programu
w materiałach reklamowych Programu dla Uczestników oraz w sekcji Program
Lojalnościowy na stronie internetowej www.leroymerlin.pl.
10.5.Dane osobowe Uczestnika przetwarzane będą w celu związanym z realizacją Programu
przez okres uczestnictwa w Programie, a po tym czasie w zakresie wymaganym przez
przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń oraz dla wypełnienia
prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych, w
szczególności marketingu bezpośrednio jego produktów lub usług, w tym zakresie do
czasu wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Administratorem danych jest Leroy -
Merlin Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Targowej 72, kontakt
ochronadanych@leroymerlin.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom
współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji
powyższych celów. Państwa dane podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym
profilowaniu w celu określenia osobistych preferencji na potrzeby przesłania oferty
handlowej, jednakże nie będzie to wywoływać skutków prawnych lub w podobny sposób
znacząco wpływać na Państwa sytuację. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich
danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo
wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak
niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na
stronie www.leroymerlin.pl w polityce prywatności lub punkcie informacyjnym sklepu.
 
Powyższy Regulamin obowiązuje od dn.03 stycznia 2019 r.